Bugun mijozni ajablantirish uchun siz sinashingiz kerak. Iste’molchi tom ma’noda hamma narsani ko’rdi va Toshkentdagi kataloglarni chop etish va ishlab chiqarish bozorida tanlash erkinligi xaridorni buzdi. Ammo taraqqiyot hali to’xtamaydi. Poligrafiya sohasidagi innovatsiyalar aromatik bosma kabi xizmatning paydo bo’lishiga olib keldi.
Aromatik bosma nima va u nima uchun yaratilgan? Aromatik bosma – bu aromatik bo’yoq tufayli foydalanuvchini xursand qilishi mumkin bo’lgan maxsus bosma turi. Ushbu texnologiyadan foydalangan holda markali kataloglarni ishlab chiqarish har qanday katalogning o’ziga xosligini oshiradi. Va reklama nuqtai nazaridan, parfyumeriya ishlab chiqaruvchilari shunga o’xshash texnologiyadan foydalanishlari mumkin. Shuningdek, Toshkent shahridagi sovg‘a qog‘ozi ishlab chiqaruvchilari tomonidan bosma mahsulotlarda ham ana shunday texnologiya qo‘llanilmoqda. Ranglar va naqshlarning keng assortimenti mijozni hayratda qoldiradi. Evropa qog’ozi esa yuqori sifatli mahsulotlarni saqlashga yordam beradi. Bu potentsial mijozlarni jalb qilishning yangi usuli.
Keling, aromatik bosib chiqarish qayerda tez-tez ishlatilishini va uning qanday afzalliklari borligini ko’rib chiqaylik:
- Birinchi usulda bo’yoqqa aromatik moylar qo’shiladi, bu esa bosma qog’ozga yoqimli hid beradi. Ushbu ishlab chiqarishning yagona salbiy tomoni shundaki, vaqt o’tishi bilan yoqimli hid yo’qoladi. Xushbo’y moylar ikki-uch haftadan so’ng intensivligini yo’qotadi. Shunga o’xshash bosib chiqarish biznes va reklama uchun javob beradi, asosiysi Aramafichedan qanday va qayerda foydalanishni bilishdir.
- Birinchi usul biroz eskirgan. Bugun Toshkentdagi bosma mahsulotlar qog‘ozga hid berishning biroz boshqacha, ilg‘or usulidan foydalanadi. Bo’yoq va laklarga maxsus aromatik kapsulalar qo’shiladi. Moddada aromatik birikmalarning keng doirasi mavjud. Ular ma’lum bir qobiqqa aromatik yog’larni qo’shish orqali ishlab chiqariladi. Usul jismoniy yoki mexanik ta’sirdan keyin hidning tarqalishini ta’minlaydi. Kapsulalar ko’pincha kompaniya logotiplari A4 reklama kataloglarida chop etilganda qo’shiladi.
20-asrning boshlarida ushbu sohada butun yo’nalish – aroma marketingi yaratildi. Olimlar odamlar hid bilan bog’liq voqealarni tez va uzoq vaqt eslab qolishlarini aniqladilar. Shunday qilib, marketologlar hidni turli brendlar uchun reklamaga aylantirdilar. Va eng mashhur hidlar gulli, yog’ochli va mevali aromatlar edi. Yirik kompaniyalar noyob va yangi hidlarni yaratishga intilishadi. Ammo yangi atirni yaratish jarayoni bir necha oy davom etadi.